19 Nisan 2014 Cumartesi

Penny Dreadful - Tanıtım


Showtime bizlere yeni dizisini gururla sunar! PENNY DREADFUL :)

19. yy İngiliz romanından birçok kez beyaz perdeye uyarlanmış bir hikaye. Çok yabancı değiliz ancak tv serisi ile yepyeni bir soluk kazandıracağı fragmanından belli olan iddialı yeni dizimiz. Skyfall, Gladiator ve American Beauty'i sunan yapımcılardan diye ne kadar iddialı olduklarını bir kez daha gösteriyorlar. Oyuncu kadrosu ise benim favori oyuncularımdan Eva Green ile 12'den vuruyor kalbimi. Karakter posterleri, setten kareler ve en önemlisi fragmanı ile işte karşınızda Penny Dreadful. Sabırsızlıkla 11 mayıs'ı bekliyorum. Dracula dizisinden ben istediğim verimi alamadım. Gerçek gotik bir dizi görmek isterken çok başka bi'şey çıkması beni hayal kırıklığına uğrattı. Umarım bu dizi beni hayal kırıklığına uğratmayıp, favorilerim listesine giriş yapabilecek.







0 yorum :

Yorum Gönder